памятуя, как мытарили Тотика с собеседованиями, оставлю следующее:
Заборонено перевіряти рівень знань у дітей, які йдуть до першого класу
У Києві цього року до перших класів загальноосвітніх шкіл підуть близько 26 тисяч дітей.
Як повідомили УНІАН у прес-службі Київської міськдержадміністрації, за словами заступника голови КМДА Віталія ЖУРАВСЬКОГО, «столичні школи почали набирати дітей у перші класи ще з початку квітня. Станом на 15 травня до загальноосвітніх навчальних закладів міста подано близько 18 тисяч заяв».
За інформацією Головного управління освіти і науки КМДА, найбільше наповнені перші класи шкіл Дарницького та Святошинського району (89%). Другий по наповнюваності Оболонський район (88%). У Голосіївському районі заяви оформили уже 85% батьків першокласників. Приблизно на 75% заповнені перші класи Шевченківського та Солом’янського, на 69% – Подільського, на 67% – Деснянського, на 62% – Печерського районів. Найменше заповнені перші класи Дніпровського району (55%).
В.ЖУРАВСЬКИЙ звернув увагу, що згідно з діючими правилами, прийом дітей до перших класів здійснюється на безконкурсній основі. Батьки повинні надати до навчального закладу тільки заяву, копію свідоцтва про народження дитини і медичну довідку.
«Головне управління освіти та науки КМДА категорично заборонило перевіряти рівень знань у дітей, що йдуть до першого класу. Тільки у спеціалізованих школах з дитиною можуть провести співбесіду, яка буде включати в себе діагностичні завдання для перевірки рівня загального розвитку дитини та її здатності до навчання”, - зазначив заступник голови КМДА. Співбесіда, за його словами, проводиться виключно у присутності батьків.
“Категорично не допускається перевірка вміння дитини писати, читати, рахувати і розмовляти іноземними мовами тощо, оскільки формування цих навичок відбувається у процесі навчання дитини у школі», – додав В.ЖУРАВСЬКИЙ.
Він нагадав, що на сайті Головного управління освіти і науки КМДА (www.guon.kiev.ua) працює електронний «Довідник закладів освіти», виконаний у вигляді бази даних. Там міститься докладна і чітка інформація про кожний київський навчальний заклад. Для того, щоб знайти школу з бажаними умовами навчання, потрібно задати відповідні параметри пошуку.
«При виборі школи через електронний довідник батьки можуть задавати будь-які параметри пошуку – мова навчання та вивчення іноземних мов, спеціалізація, форма власності тощо», – повідомив В.ЖУРАВСЬКИЙ.
«Якщо батьки захочуть знайти навчальний заклад, у якому в наявності буде тенісний корт, тренажерний зал, кабінет ароматерапії або хореографічний клас – це теж реально», – запевнив він.
На сьогодні у столиці працює 137 спеціалізованих шкіл, серед яких з поглибленим вивченням англійської мови – 66, німецької – 8, французької – 5, іспанської мови – 2, інших іноземних мов – 11.
Крім того, у Києві є 12 спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням української мови та літератури, 6 спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням російської мови, 6 – з поглибленим вивченням природничих дисциплін, 16 – з поглибленим вивченням інформаційних технологій, 2 – з поглибленим вивченням художньо-естетичного циклу, 3 – з поглибленим вивченням технологій та фізичної культури.
23 столичні школи обладнані басейнами.
Довідка УНІАН. Торік до перших класів у Києві пішли 23,5 тис. дітей, що приблизно на 2 тисячі більше, ніж у 2008 році.
Заборонено перевіряти рівень знань у дітей, які йдуть до першого класу
У Києві цього року до перших класів загальноосвітніх шкіл підуть близько 26 тисяч дітей.
Як повідомили УНІАН у прес-службі Київської міськдержадміністрації, за словами заступника голови КМДА Віталія ЖУРАВСЬКОГО, «столичні школи почали набирати дітей у перші класи ще з початку квітня. Станом на 15 травня до загальноосвітніх навчальних закладів міста подано близько 18 тисяч заяв».
За інформацією Головного управління освіти і науки КМДА, найбільше наповнені перші класи шкіл Дарницького та Святошинського району (89%). Другий по наповнюваності Оболонський район (88%). У Голосіївському районі заяви оформили уже 85% батьків першокласників. Приблизно на 75% заповнені перші класи Шевченківського та Солом’янського, на 69% – Подільського, на 67% – Деснянського, на 62% – Печерського районів. Найменше заповнені перші класи Дніпровського району (55%).
В.ЖУРАВСЬКИЙ звернув увагу, що згідно з діючими правилами, прийом дітей до перших класів здійснюється на безконкурсній основі. Батьки повинні надати до навчального закладу тільки заяву, копію свідоцтва про народження дитини і медичну довідку.
«Головне управління освіти та науки КМДА категорично заборонило перевіряти рівень знань у дітей, що йдуть до першого класу. Тільки у спеціалізованих школах з дитиною можуть провести співбесіду, яка буде включати в себе діагностичні завдання для перевірки рівня загального розвитку дитини та її здатності до навчання”, - зазначив заступник голови КМДА. Співбесіда, за його словами, проводиться виключно у присутності батьків.
“Категорично не допускається перевірка вміння дитини писати, читати, рахувати і розмовляти іноземними мовами тощо, оскільки формування цих навичок відбувається у процесі навчання дитини у школі», – додав В.ЖУРАВСЬКИЙ.
Він нагадав, що на сайті Головного управління освіти і науки КМДА (www.guon.kiev.ua) працює електронний «Довідник закладів освіти», виконаний у вигляді бази даних. Там міститься докладна і чітка інформація про кожний київський навчальний заклад. Для того, щоб знайти школу з бажаними умовами навчання, потрібно задати відповідні параметри пошуку.
«При виборі школи через електронний довідник батьки можуть задавати будь-які параметри пошуку – мова навчання та вивчення іноземних мов, спеціалізація, форма власності тощо», – повідомив В.ЖУРАВСЬКИЙ.
«Якщо батьки захочуть знайти навчальний заклад, у якому в наявності буде тенісний корт, тренажерний зал, кабінет ароматерапії або хореографічний клас – це теж реально», – запевнив він.
На сьогодні у столиці працює 137 спеціалізованих шкіл, серед яких з поглибленим вивченням англійської мови – 66, німецької – 8, французької – 5, іспанської мови – 2, інших іноземних мов – 11.
Крім того, у Києві є 12 спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням української мови та літератури, 6 спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням російської мови, 6 – з поглибленим вивченням природничих дисциплін, 16 – з поглибленим вивченням інформаційних технологій, 2 – з поглибленим вивченням художньо-естетичного циклу, 3 – з поглибленим вивченням технологій та фізичної культури.
23 столичні школи обладнані басейнами.
Довідка УНІАН. Торік до перших класів у Києві пішли 23,5 тис. дітей, що приблизно на 2 тисячі більше, ніж у 2008 році.
Интересно, а почему именно с уклоном выбирать, неужели нет просто хороших школ, где дают все знания в нормальном качестве, всесторонне развивая
D.
Учительница ничего не желает преподавать, а указывает на 2-3 учеников, родня которых имеет деньги и время на дополнительные внеклассные заняния ребенка с платным репетитором ПО ШКОЛЬНОЙ ПРОГРАММЕ. Учительница болтает на уроке на английском, делая удивленный вид, что дети не могут ее понять, и ничего при этом не объясняет.
Сучка дрянная!
возмущению моему нет предела, тем более что она напомнила мне моих училок школьных, из-за которых я страшно страдал, и вынужден был прогуливать уроки, чтобы не переносить унижения, когда из тебя дурака делают.
Мне тоже подгадила англичанка, я французский учила, потом у нас было перераспределение в классы, мы после начальной в другую школу переходили, там год учились и начиналось… Там была система (от А до Е) А – самый крутой (этих в Бауманку готовили), Е – самый так себе, меня в Б – определили, но не сразу а через год, вроде как раздумывали. Решили в своем мне делать нечего, нужен класс посильнее, ну и что, пришла я на урок, она мне закатила скандал, подняла с парты, и пол урока читала мне лекцию, что я не смогу догнать английскую группу, что она не намерена снижать темп, что она не хочет позора в классе, что о ней никто не подумал, её не поставили в известность… Я после урока пошла в учительскую, сказала чтобы переводили обратно, стали придумывать разные варианты, что они поговорят (ну да), что я могу с другим классом ходить на французский (ага а как я совпаду с другим классом), промучилась пару месяцев, англичанка меня тупо игнорировала, потом я уже потребовала перевода. Здорово мне тогда нервы потрепали, желание учиться вообще отбили, а потом кстати узнала, что она многим скандалы устраивала, денег ждала, чтобы ей платили и она занималась, она уже издавна такую практику вела.
Впрочем на них полшколы в обиде были из-за таких распределений, потому они иной раз сажали пересаживали до 9 класса, как карточную колоду мешали, чуть снизил успеваемость вон, повысил милости просим. Тьфу.
Идти и дарить плохим учителям калошу, а хорошим - цветы.
А если по-взрослому, то в интернете на уровне социальных сетей нужен сайт, где родители могли бы писать какие школы хороши, а какие плохи, и чем, и к какому учителю нужно стремиться попасть, а к какому нет.
Впрочем, это уже пахнет коммерческой идеей